hentai
When's Melty on Steam?
ahaha that's no--wait, what?

Author Topic: Rowan's shirtshop | USA | New shirts: Fate/Prototype Command Seals  (Read 24396 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Arlieth Tralare

  • Die Zauberwaffe
  • Zaubererkommandant
  • ********
  • Posts: 1107
  • Magic Circuits: 123
  • POW!
    • View Profile
    • Melty Bread
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #25 on: January 18, 2011, 03:37:00 PM »
Stickied!
<bellreisa> arly *has* given up 3s
<bellreisa> retired it anyways
<linalys> no he hasn't
<linalys> it lives on in crouch shield
<proxyZAR> and it will die there too lol

Offline Rowanism

  • Forever. Forever.
  • Germaniac
  • *****
  • Posts: 2042
  • Magic Circuits: 157
  • Not Sion.
    • View Profile
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #26 on: January 18, 2011, 04:34:57 PM »
Why.
[18:56]   Nonoriri: wait there's a caster now?
[18:56]   Danielsan: Yes
[18:56]   Danielsan: How long have you been sleeping
[18:56]   Nonoriri: Shit I might have to play this game again

Offline UNREAL BLACK THING

  • Spellcaster
  • ***
  • Posts: 619
  • Magic Circuits: 12
  • WTF does that even mean!?
    • View Profile
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #27 on: January 19, 2011, 06:18:04 PM »
Why not. Can you make hoodies too? Id buy.
... does it matter?

No. ALRIGHT LETS GO KICK ASS

Offline Kronic

  • dicks about
  • Jr. Spellcaster
  • **
  • Posts: 69
  • Magic Circuits: 0
    • View Profile
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #28 on: January 22, 2011, 08:05:56 AM »
D:

Want!

Offline Rowanism

  • Forever. Forever.
  • Germaniac
  • *****
  • Posts: 2042
  • Magic Circuits: 157
  • Not Sion.
    • View Profile
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #29 on: January 22, 2011, 09:29:18 AM »
Hoodie sweatshirt version added. There are some difficulties for regular hoodies.



http://rowanism.spreadshirt.com/a-cat-is-fine-too-hoodie-A6976243
[18:56]   Nonoriri: wait there's a caster now?
[18:56]   Danielsan: Yes
[18:56]   Danielsan: How long have you been sleeping
[18:56]   Nonoriri: Shit I might have to play this game again

Offline LoliSauce

  • Righteous Pedo
  • *****
  • Posts: 3173
  • Magic Circuits: 120
  • Dandy Girl
    • View Profile
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #30 on: January 22, 2011, 03:57:51 PM »
Hey what do you know.  Rowan delivers.   :psyduck:
<LoliSauce>   Yeah, so I live right in between an elementary school and a middle school about a block on each side of me
<Zar>      God loves you, Lolisauce
---
<Mauve>      [The Touhou fandom] are like the moe character equivalent of furries.

Offline Rowanism

  • Forever. Forever.
  • Germaniac
  • *****
  • Posts: 2042
  • Magic Circuits: 157
  • Not Sion.
    • View Profile
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #31 on: January 22, 2011, 11:27:06 PM »
Yeah what. I like hoodies, too. :V
[18:56]   Nonoriri: wait there's a caster now?
[18:56]   Danielsan: Yes
[18:56]   Danielsan: How long have you been sleeping
[18:56]   Nonoriri: Shit I might have to play this game again

Offline UNREAL BLACK THING

  • Spellcaster
  • ***
  • Posts: 619
  • Magic Circuits: 12
  • WTF does that even mean!?
    • View Profile
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #32 on: January 23, 2011, 04:28:40 PM »
Fuck yea. Now do an "Unsociable person" one and I'll love you forever.
... does it matter?

No. ALRIGHT LETS GO KICK ASS

Offline Rowanism

  • Forever. Forever.
  • Germaniac
  • *****
  • Posts: 2042
  • Magic Circuits: 157
  • Not Sion.
    • View Profile
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #33 on: January 25, 2011, 07:34:28 AM »
I can make a hoodie from any motive, so just ask.



http://rowanism.spreadshirt.com/quiet-unsociable-hoodie-A6987744
« Last Edit: January 25, 2011, 07:36:35 AM by Rowanism »
[18:56]   Nonoriri: wait there's a caster now?
[18:56]   Danielsan: Yes
[18:56]   Danielsan: How long have you been sleeping
[18:56]   Nonoriri: Shit I might have to play this game again

Offline UNREAL BLACK THING

  • Spellcaster
  • ***
  • Posts: 619
  • Magic Circuits: 12
  • WTF does that even mean!?
    • View Profile
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #34 on: January 26, 2011, 05:46:42 PM »
Rowan your avvy is so godlike, I think I might steal it.  :nyoro:
... does it matter?

No. ALRIGHT LETS GO KICK ASS

Offline s4itox

  • Spellcaster
  • ***
  • Posts: 112
  • Magic Circuits: 4
  • So who was phone?
    • View Profile
    • deeeeeeeeeeeeebiant art
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #35 on: January 27, 2011, 02:36:51 AM »
God damn, now I want that "Fine too" hoodie.
Time to save up, I guess... fuck you, international shipping costs OTL

Offline Rowanism

  • Forever. Forever.
  • Germaniac
  • *****
  • Posts: 2042
  • Magic Circuits: 157
  • Not Sion.
    • View Profile
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #36 on: January 27, 2011, 06:40:01 AM »
Where are you from? Australia? I may minimize the shipping costs for you.
« Last Edit: January 27, 2011, 06:46:34 AM by Rowanism »
[18:56]   Nonoriri: wait there's a caster now?
[18:56]   Danielsan: Yes
[18:56]   Danielsan: How long have you been sleeping
[18:56]   Nonoriri: Shit I might have to play this game again

Offline s4itox

  • Spellcaster
  • ***
  • Posts: 112
  • Magic Circuits: 4
  • So who was phone?
    • View Profile
    • deeeeeeeeeeeeebiant art
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #37 on: January 29, 2011, 09:53:28 PM »
Yeah, I'm in Australia. That'd be a great help, it's not fun when your shipping costs essentially double the cost of the item.

Offline Rowanism

  • Forever. Forever.
  • Germaniac
  • *****
  • Posts: 2042
  • Magic Circuits: 157
  • Not Sion.
    • View Profile
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #38 on: January 30, 2011, 01:37:21 PM »
I might send you ONE TWO shirts (~180g per shirt, makes 360g for two, 500 max) via Deutsche Post for $4,69 shipping cost. I order the item you choose, receive it, repack it and send it to yours myself. Could take a MAXIMUM of 10-12 days.
« Last Edit: January 30, 2011, 01:41:23 PM by Rowanism »
[18:56]   Nonoriri: wait there's a caster now?
[18:56]   Danielsan: Yes
[18:56]   Danielsan: How long have you been sleeping
[18:56]   Nonoriri: Shit I might have to play this game again

Offline s4itox

  • Spellcaster
  • ***
  • Posts: 112
  • Magic Circuits: 4
  • So who was phone?
    • View Profile
    • deeeeeeeeeeeeebiant art
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #39 on: January 30, 2011, 10:19:42 PM »
Alternately, how much would it weigh (and cost) for 1 shirt + 1 hoodie?
« Last Edit: January 30, 2011, 11:01:29 PM by s4itox »

Offline Rowanism

  • Forever. Forever.
  • Germaniac
  • *****
  • Posts: 2042
  • Magic Circuits: 157
  • Not Sion.
    • View Profile
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #40 on: January 31, 2011, 02:54:18 PM »
221 gram for a hoodie. Although that doesn't sound realistic. On top of that, you better order one size up, since that thing shrinks.

Theoretically, 221 gram + 180 gram = 401 gram. It could be possible. Depends on your size.
[18:56]   Nonoriri: wait there's a caster now?
[18:56]   Danielsan: Yes
[18:56]   Danielsan: How long have you been sleeping
[18:56]   Nonoriri: Shit I might have to play this game again

Offline Prototype909

  • Jr. Spellcaster
  • **
  • Posts: 21
  • Magic Circuits: 5
    • View Profile
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #41 on: April 07, 2011, 07:06:23 AM »
We needs moar Arcueid :(

Welcome to this wonderful killing chamber.

Offline Rowanism

  • Forever. Forever.
  • Germaniac
  • *****
  • Posts: 2042
  • Magic Circuits: 157
  • Not Sion.
    • View Profile
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #42 on: April 07, 2011, 12:10:38 PM »
Explain.
[18:56]   Nonoriri: wait there's a caster now?
[18:56]   Danielsan: Yes
[18:56]   Danielsan: How long have you been sleeping
[18:56]   Nonoriri: Shit I might have to play this game again

Offline Arlieth Tralare

  • Die Zauberwaffe
  • Zaubererkommandant
  • ********
  • Posts: 1107
  • Magic Circuits: 123
  • POW!
    • View Profile
    • Melty Bread
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #43 on: April 12, 2011, 10:30:59 PM »
Psst. Offer the Creeper shirt as a women's fitted t-shirt too. >_>
<bellreisa> arly *has* given up 3s
<bellreisa> retired it anyways
<linalys> no he hasn't
<linalys> it lives on in crouch shield
<proxyZAR> and it will die there too lol

Offline Rowanism

  • Forever. Forever.
  • Germaniac
  • *****
  • Posts: 2042
  • Magic Circuits: 157
  • Not Sion.
    • View Profile
[18:56]   Nonoriri: wait there's a caster now?
[18:56]   Danielsan: Yes
[18:56]   Danielsan: How long have you been sleeping
[18:56]   Nonoriri: Shit I might have to play this game again

Offline LoliSauce

  • Righteous Pedo
  • *****
  • Posts: 3173
  • Magic Circuits: 120
  • Dandy Girl
    • View Profile
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #45 on: April 13, 2011, 10:18:00 AM »
Psst. Offer the Creeper shirt as a women's fitted t-shirt too. >_>
Arly, when did you digivolve into a woman?!
<LoliSauce>   Yeah, so I live right in between an elementary school and a middle school about a block on each side of me
<Zar>      God loves you, Lolisauce
---
<Mauve>      [The Touhou fandom] are like the moe character equivalent of furries.

Offline Arlieth Tralare

  • Die Zauberwaffe
  • Zaubererkommandant
  • ********
  • Posts: 1107
  • Magic Circuits: 123
  • POW!
    • View Profile
    • Melty Bread
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #46 on: April 13, 2011, 07:07:34 PM »
I did not. Though Hasuko might argue otherwise. It's for her. Keep it sekrit >_>
<bellreisa> arly *has* given up 3s
<bellreisa> retired it anyways
<linalys> no he hasn't
<linalys> it lives on in crouch shield
<proxyZAR> and it will die there too lol

Offline Rowanism

  • Forever. Forever.
  • Germaniac
  • *****
  • Posts: 2042
  • Magic Circuits: 157
  • Not Sion.
    • View Profile
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #47 on: April 16, 2011, 08:20:39 AM »
Female minecraft addicts. Fuck yeah.
[18:56]   Nonoriri: wait there's a caster now?
[18:56]   Danielsan: Yes
[18:56]   Danielsan: How long have you been sleeping
[18:56]   Nonoriri: Shit I might have to play this game again

Offline Rowanism

  • Forever. Forever.
  • Germaniac
  • *****
  • Posts: 2042
  • Magic Circuits: 157
  • Not Sion.
    • View Profile
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #48 on: May 09, 2011, 03:14:12 AM »
New shirts:



Also thanks to you 4 guys who bought stuff (Fine too hoodie, female creeper shirt, MBAA shirt, Hisui Doujin (!), Kohaku waifu, Aoko and the Beatrice one) so I got like $13 last month.

:3
[18:56]   Nonoriri: wait there's a caster now?
[18:56]   Danielsan: Yes
[18:56]   Danielsan: How long have you been sleeping
[18:56]   Nonoriri: Shit I might have to play this game again

Offline Rokunaya

  • Magus Candidate
  • ****
  • Posts: 956
  • Magic Circuits: 16
  • Keepin' it alive
    • View Profile
Re: Rowan's shirtshop | USA | New stuff!
« Reply #49 on: May 09, 2011, 03:19:40 AM »
Aoko and Beatrice?
clmelty: great roku! lol / I like roku lol
clmelty: I want to make CL like roku team
clmelty: Roku is best popular player in the meltyworld