Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


When's Melty on Steam?
ahaha that's no--wait, what?

Topics - UNREAL BLACK THING

Pages: [1]
2
Other Games / Freaking PSN (Is coming back)
« on: May 02, 2011, 11:19:50 AM »
I just noticed that there are no console based threads up in here, but somehow I doubt i'm the only PS3 owner here. Some useful news, if you will.

So its been a couple of weeks or so (or at least it feels that way) since PSN went down.
Well, its gonna be back up sometime this week, according to Sony.
There's some speculation as to whether its gonna be up tomorrow or on the 4th. Idk. Shit is back and i'm glad.
The dudes at Sony are being real nice and giving us a month of Playstation Plus for free.
Kinda cool, I guess?

I'm just gonna take this as an opportunity to shamelessly reach out to my melty brethren that own a PS3.
My gamertag is dakidukno, and my online games that r worth mentioning are BBCS, RE5, Black Ops, Demon's Souls (buying it wednesday) and The Orange Box (TF2). I'll also be jumping on the MvC3 and AH3 bandwagon in about 2 weeks.
Hit me up niggas.

Its getting put back up, finally: http://blog.us.playstation.com/2011/05/14/kazuo-hirai-playstation-network-relaunch-announcement/

3
Akiha's Tea Room / My favorite country is in trouble...
« on: March 11, 2011, 01:48:16 PM »
For those of you who don't kno: http://www.youtube.com/watch?v=w3AdFjklR50

:/

4
Other Games / Buy and MOD or ground up?
« on: February 28, 2011, 05:05:58 PM »
Ive been taking an interest in fight sticks recently...
As a broke college student, I was wondering which method I should go by, should I somehow stumble across enough money to buy one.
What would be more cost effective, if at all...?

I was thinking of buying a used stick and modding it from there but...cmon, a used stick?
:|

5
IDK if Im the only niggaboo here who went shopping for crazy ass deals today, but this is a show and tell thread.
Release your hype.


My story:
Ive been up for *looks at clock*...31 hours due to Black Friday shopping.
I went to wally world at 12:00 AM (its is now 7 pm) with the intent of buying one thing...just one.
A 500GB External HDD for 40 bux.

I had to go along with my cousin, who has a much more epic story (he snagged 3 hdtv's, one 40inch and two 32 inches for a total of 400 dollars O.o)
But as he was running from store to store to achieve this feat, I had to wait in line for him.
For 5 hours.

When he finally came back to snag his last tv, I had already missed my shot to get the HDD I was striving for.
I'm pissed, of course.
My cousin then surprises me by pointing out that there is a 1.5TB on sale for 70 dollars (omg wtf!)

So I began furiously searching for teh 1.5 terrabyte, which according to the all of the staff and cashiers, were all gone.
As I raged my way out of the store, I spotted one of those MOTHERFUCKING HARD DRIVES ON A MOTHERFUCKING SHELF.

I bought it,  :V <= my face the entire time.
High fived my cousin and spartan kicked empty shopping carts on my way out.  :prinny:

YOUR TURN.

6
Akiha's Tea Room / Animes that deserve a game?
« on: September 26, 2010, 01:28:37 PM »
So I just started watching To Aru Majutsu no Index, and after seeing Index use "St George's Church" I'm under the impression that the show would make a kickass doujin fighter.

Any thoughts?
What other animes would make a great game (meaning not something that went from VN to Anime, ie Shuffle)?

Pages: [1]