Len:
All moons
- j.2C active frames lowered
- Increased defense
- EX rondo becomes low invulnerable.Kohaku 2A hits it.
- in AAD yukata and waitress costumes added
- in AAD clothing can be chosen.
Crescent
- BE4B added. Hits mid, air techable, able to charge for a small amount, advantage on block, moves a bit forward when charged fully
- A pretty walk recovery lowered
- B pretty walk doesn't fly as far and begins landing normally. startup and the time of movement shortened.
- Run is faster
- C pretty walk's running is faster
- Hammer startup shortened, air and ground untechable
- Powder snow damage up, recovery shortened, prorates less, startup shortened
Full
- Now dashes instead of runs, seems like pretty long recovery, covers about half the screen, she is able to block, she keeps momentum, her hitbox is slightly lower (F aoko fireball whiffs), it's fairly fast moving
- A or B doritos can now go into EX doritos
- 2B has less range, it may extend up?
- 5B now advances forward
- If EX doritos hits in the corner or is guarded, there is less block stun (less time in between the hits)
- B rondo recovery lowered
- Dorito's damage and gauge recovery
Half
- Air dash sped up
- Less untechable time from air ice?
- 6aa proration higher (all characters)
- meter is harder to build up (all characters)
Other
- level armor is removed
- recovery from counters is increased
- stages are slightly smaller
- mech's missiles can be reflected, jetpacks cannot be
- bunker send the opponent less far, air techable
- bunker's ability up (amount of time opponent receives it is lengthened)
- characters you can pick up after mid screen ground throw decreased (sion, roa, shiki confirmed)
- tohno shiki's hitbox bigger, full can loop him easier
- air throws by themselves now work different than in a combo, Len's air throw or ground throw by itself now untechable
- after successfully doing EX guard, the opponent's gauge recovery is temporarily lowered.
【共通】
・J2Cの持続が短くなる。
・防御力増加。
・EXロンドが下半身無敵になる。琥珀の2Aは当たる。
・AADで衣装追加(浴衣とウェイトレス)。
・AADで衣装指定が可能になる。
【クレセント】
・BE4B追加。上段、空中受身可、ちょい溜め可、ガードで有利、最大溜め時微妙に前進距離増加。
・APW硬直減少。
・BPWの屈伸モーション削除。発生、モーション時間が短く。
・ダッシュが速くなる。
・CPWのダッシュが速くなる。
・テンバツの発生が早くなる。空中・地上受身不可。
・粉雪ダメージアップ、硬直減少、補正緩和、発生早く。
【フル】
・ステップダッシュになる。出始め硬直若干長め、画面半分程度移動、ガード仕込み可能、
慣性が乗る、姿勢が少し低くなる(F青子の波動が潜れる)、スピードはわりと速い。
・AorBフレイム>EXフレイム が可能になる。
・2Bのリーチが縮んで、上には判定が伸びる?
・5Bが前進するようになる。
・EXフレイムの画面端ヒットorガード時に、相手硬直が減少(連続ヒット間隔が短くなる)。
・Bロンド硬直減少。
・鏡の攻撃力・ゲージ回収量低下。
【ハーフ】
・空中ダッシュが速くなる。
・空中氷の受身不能時間減少?
・ワンツーの補正がきつくなる(全キャラ共通)。
・ゲージが溜まりにくくなる(全キャラ共通)。
【その他】
・レベルアーマー削除。
・カウンターの硬直時間が増加。
・画面が若干狭くなる。
・メカのミサイルが反射可能になる。スクランは不可。
・バンカーの浮かせが減少、空中受身可能。
・バンカーの性能向上(相殺受付時間が長くなる)。
・中央地上投げ拾いの対応キャラが減少(シオン、ロア、式は確認)。
・遠野志貴の食らい判定拡大、フルの美尻尾が入り易くなる。
・生空投げとコンボ空投げで性能に差がつく。レンは生空投げ後地上受身不可。
・EXガード成功時、相手のゲージが一定時間溜まりにくくなる。